Uw adminstratie kan via onze Cloud faciliteiten voor u persoonlijk worden ingericht. Wanneer wij deze keuze hebben gemaakt kunt u onderstaande stappen doorlopen om de voordelen van optimale samenwerking en archivering te ervaren.
Deze mogelijkheden zijn beschikbaar voor 55 euro per jaar (voor niet administratieve klanten van ons kantoor 125,-- euro per jaar).

Onze cloud faciliteit vergt geen bijzondere aanpassing van u. Wanneer u van ons bericht heeft gekregen dat uw cloud (portal) is geopend moet u eenmalig een programma installeren waardoor u ....
- ervaart dat op uw computer een extra schijf (letter L) wordt aangemaakt;
- deze L-schijf is uw portal;
- geen verder onderzoek of ontdekken van dit systeem is nodig;
- wat op deze L-schijf staat is gedeeld tussen u en onze computers.


  • Installeren/activeren van uw cloud-faciliteiten
    .
  • Boekhoudprogramma
    Na installatie wordt uw "Cloud-Portal" zichtbaar als L Schijf op uw computer.

    Een belangrijk aspect van onze software is dat het programma op door u gewenste computer(s) wordt geinstalleerd. Het programma en de data zijn hierdoor gescheiden, waardoor extra beveiling van uw persoonlijke gegevens is ingebouwd.

    Als u wilt kunnen wij u hierover verder informeren.

  • Installeer (eenmalig) deze hulpprogramma's

  • Wilt u meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.

  • In overleg is de administratieve module voor u persoonlijk aangepast, welke installatiebestand door ons op uw Portal is geplaatst. Eenmalig te installeren en u kunt werken op de voor u ingerichte versie.

    Door ons vervaardigde rapportages, loonstroken en dergelijke kunnen wij desgewenst voor u in uw portal plaatsen. Mensen en wensen veranderen. Aanpassingen en maatwerk zijn en blijven altijd mogelijk!

  • Vragen staat vrij.


  • Dit tool gebruikt Microsoft Access. Heeft u geen access? Geen nood, via onderstaande links kunt u een gratis runtime versie installeren.

  •   Microsoft Access Runtime

  • Heeft u al Microsoft office op uw computer, maar dan zonder Access? Kies dan hieronder de runtime versie die gelijk is aan de overige office pakketten (word, excel en dergelijke).

  •   Microsoft Access Runtime 2016
  •   Microsoft Access Runtime 2013
  •   Microsoft Access Runtime 2010
  •   Microsoft Access Runtime 2007
  • Deze cloudfaciliteit kunt u zien als een bedrijfsnetwerk.
    Naast uw boekhouding kunt u bijvoorbeeld:

    Archiveren
    Overeenkomsten, facturen of wat dan ook kunt u hier opslaan. U archiveert hiermee en u kunt de gegevens alijd raadplegen, waar u ook bent.
    Backup
    Wilt u gegevens van uw computer of mobiele telefoon niet kwijtraken? Activeer de backup functie en uw gegevens worden opgeslagen. Van ieder bestand worden de laatste 30 versies (!) bewaard.
    Bestanden delen met wie u wilt.
    Veiliger dan met e-mail en zonder data limiet kunt bestanden delen met relaties, klanten of kennissen.

    Flexibel
    Uw gegevens beschikbaar waar u ook bent. Op kantoor via uw computer, elders via het web, onderweg via mobiel of tablet.
    Professioneel contact houden met uw relaties
    In uw portal kunt u alle documenten digitaal bewaren. Desgewenst kunt u documenten of bestanden delen met uw relaties via een simpele muisklik. Zonder datalimiet en veiliger dan via email.
    Intensief gebruik gewenst ?
    Als u wilt kunt u deze faciliteit zelfs inclusief uw eigen huismerk en onderhoudscentrum ontvangen. Een uniek maar betaalbaar bedrijfsnetwerk met uw eigen professionele uitstraling.

    Desgewenst faciliteren wij uw onderneming geheel
      + emailadres(sen)
      + voor u (volledig) ingericht computer (ca 2 weken levertijd)
      + ingericht mobiel of tablet (ca 2 wekeen levertijd)
      + maatwerk bij extra wensen

    Nog meer informatie over onze Portal     


    Persoonlijke toelichting of demonstratie ? 



    Meer informatie, vraag of kennismaking? Bel ons (079-360 27 11) of stuur bericht: