Administratie en archivering
Voor eigen gebruik en voor de belastingdienst is een goede administratie en archivering van levensbelang. U kunt uw hele administratie aan ons kantoor uitbesteden of hierin zelf ook actief zijn. U hoeft hiervoor geen boekhouder te zijn.
- een verkoopfactuur maakt;
- het kasboek bijwerkt;
- Te betalen facturen registreert. U kunt deze direct digitaal invoegen;
- Brieven maakt. Geen kopie nodig. Het systeem bewaart het voor u.
Combineer deze taken met de cloud en administratieve diensten en wij kunnen voor u:
- de gegevens verbijzonderen en voor u controleren;
- aanvullen met bankgegevens;
- overzichten maken en adviseren indien nodig;
- aangifte omzetbelasting verzorgen en indienen;
- gecombineerd salaris, loonbelasting, winstbelasting u maandelijks inforemeren over uw preferente verplichtingen;
- waardoor u een fiscale en liquide planning realiseert.
Ervaren is beter dan uitleg. Gratis en zonder verplichting gratis download
.Meer informatie, vraag of kennismaking? Bel ons (079-360 27 11) of stuur bericht:
Ook hier diverse oplossingen zonder verborgen kosten voorhanden.
Meer informatie, vraag of kennismaking? Bel ons (079-360 27 11) of stuur bericht:
De Portal, al dan niet in combinatie met mogelijke tools, uitermate geschikt voor het digitaliseren van uw archief. U kunt het niet meer kwijtraken en via de Portal benaderen. Desgewenst zelfs met uw mobiel raadplegen of toevoegen.
Als bijkomend, maar zeker niet te onderschatten voordeel kunt u eenvoudig bestanden met bekenden delen. Zekerder, veiliger en zonder limiet aan de grootte van het bestand of bestanden in vergelijking met email.
Meer informatie, vraag of kennismaking? Bel ons (079-360 27 11) of stuur bericht:
Meer informatie, vraag of kennismaking? Bel ons (079-360 27 11) of stuur bericht:
Uw administratie, maar ook archivering kan volledig worden ondergebracht in onze clouddienst die wij inrichten als uw
eigen Bedrijfs Portal.
Eenvoudig in gebruik maar schept vele mogelijkheden.
Zeker wordt hier een optimale samenwerking tussen u en ons administratiekantoor sterk verbeterd.
Veilig en zeker.
Uw portal is krachtig beveiligd. Daarnaast is de inrichting van de administratieve modules zodanig, dat een extra
beveilingslaag is ontstaan. Wij lichten dit graag persoonlijk toe.
Vertrouwd.
De 'engine' kent circa 500.000 gebruikers. Het heeft zich in de praktijk bewezen.
Gebruikersvriendelijk.
Uiteraard is de portal via het web te benaderen. Eenvoudiger is
op uw computer eenmalig een bijgeleverd programma te installeren die de portal als extra (virtuele) schijf met de letter 'L'
op uw computer aanmaakt. Hierdoor
kunt u op de portal werken zoals u nu gewend bent op uw computer.
Effectieve samenwerking.
Zoals gezegd inclusief software voor uw dagelijkse taken van uw bedrijf. Plannen, factureren, kasboek en correspondentie verzorgen
zonder dat u boekhoudkundig hoeft te denken. Wij kunnen direct verder voor een optimale dienstverlening.
Flexibel
Uw gegevens beschikbaar waar u ook bent. Op kantoor via uw computer, elders via het web, onderweg via mobiel of tablet.
Professioneel contact houden met uw relaties
In uw portal kunt u alle documenten digitaal bewaren. Desgewenst kunt u documenten of bestanden delen met uw relaties
via een simpele muisklik. Zonder datalimiet en veiliger dan via email.
Intensief gebruik gewenst ?
Als u wilt kunt u deze faciliteit zelfs inclusief uw eigen huismerk en onderhoudscentrum ontvangen. Een uniek
maar betaalbaar bedrijfsnetwerk met uw eigen professionele uitstraling.
Desgewenst faciliteren wij uw onderneming geheel
+ emailadres(sen)
+ voor u (volledig) ingericht computer (ca 2 weken levertijd)
+ ingericht mobiel of tablet (ca 2 wekeen levertijd)
+ maatwerk bij extra wensen
Nog meer informatie over onze Portal
Persoonlijke toelichting of demonstratie ?
Meer informatie, vraag of kennismaking? Bel ons (079-360 27 11) of stuur bericht: