Effectief samenwerken vanuit verschillende locaties. Dit kan via onze zeer gebruikersvriendelijke en op ondernemersdoeleinden ingerichte cloudfacileit. Samen werken aan uw administratie, veilig en zekere backup belangrijke data, documenten of overzichten delen met uw relaties en nog meer verrassende mogelijkheden. Het kan allemaal.
Uw bedrijfsnetwerk inclusief administratieve software beschikbaar vanaf 10 euro per maand. Ook met uw eigen huismerk mogelijk voor een professionele uitstraling van uw bedrijf.

Een hulpmiddel voor uw dagelijkse administratieve taken. Zonder dat u voor uw gevoel uw boekhouding bijwerkt, doet u dit toch wanneer u:
- een verkoopfactuur maakt;
- het kasboek bijwerkt;
- Te betalen facturen registreert. U kunt deze direct digitaal invoegen;
- Brieven maakt. Geen kopie nodig. Het systeem bewaart het voor u.

Combineer deze taken met de cloud en administratieve diensten en wij kunnen voor u:
- de gegevens verbijzonderen en voor u controleren;
- aanvullen met bankgegevens;
- overzichten maken en adviseren indien nodig;
- aangifte omzetbelasting verzorgen en indienen;
- gecombineerd salaris, loonbelasting, winstbelasting u maandelijks inforemeren over uw preferente verplichtingen;
- waardoor u een fiscale en liquide planning realiseert.

  •    Meer weten of (gratis) gebruiken? Klik hier.
  • Kenmerk van Horeca zijn contante opbrengsten en vaak behoefte aan en verwerking van 'flexibel personeel'.

    Ook hier diverse oplossingen zonder verborgen kosten voorhanden.

  • Wilt u meer weten?
  • Al onze adminsitratieve relaties hebben toegang tot hun eigen dossier via onze portal. Ook kunt u er bijvoorbeeld voor kiezen uw personeelsleden hun eigen archief aan te bieden met hun loonstroken, arbeidsovereenkomst e.d.

    De Portal, al dan niet in combinatie met mogelijke tools, uitermate geschikt voor het digitaliseren van uw archief. U kunt het niet meer kwijtraken en via de Portal benaderen. Desgewenst zelfs met uw mobiel raadplegen of toevoegen.

    Als bijkomend, maar zeker niet te onderschatten voordeel kunt u eenvoudig bestanden met bekenden delen. Zekerder, veiliger en zonder limiet aan de grootte van het bestand of bestanden in vergelijking met email.

  • Wilt u meer weten?
  • Zoals bij al onze toepassingen geldt is ook hier van toepassing dat maatwerkoplossingen vaak realiseerbaar zijn.

  • Vragen staat vrij.
  • Onze cloudfaciliteit gaat verder. Zeker in combinatie met onze software ontstaat uw bedrijfsnetwerk. Vandaar dat wij deze faciliteit aanduiden met 'Mijn Bedrijfs Portal'.
    Voor ons is deze dienst facilitair, waardoor wij deze dienst goedkoper aanbieden dan u elders zult vinden.

    Kort en krachtig noemen wij een aantal belangrijke kenmerken.

    Veilig en zeker.
    Uw portal is krachtig beveiligd. Daarnaast is de inrichting van de administratieve modules zodanig, dat een extra beveilingslaag is ontstaan. Wij lichten dit graag persoonlijk toe.
    Vertrouwd.
    De 'engine' kent circa 500.000 gebruikers. Het heeft zich in de praktijk bewezen.
    Gebruikersvriendelijk.
    Uiteraard is de portal via het web te benaderen. Eenvoudiger is op uw computer eenmalig een bijgeleverd programma te installeren die de portal als extra (virtuele) schijf met de letter 'L' op uw computer aanmaakt. Hierdoor kunt u op de portal werken zoals u nu gewend bent op uw computer.
    Effectieve samenwerking.
    Zoals gezegd inclusief software voor uw dagelijkse taken van uw bedrijf. Plannen, factureren, kasboek en correspondentie verzorgen zonder dat u boekhoudkundig hoeft te denken. Wij kunnen direct verder voor een optimale dienstverlening.
    Flexibel
    Uw gegevens beschikbaar waar u ook bent. Op kantoor via uw computer, elders via het web, onderweg via mobiel of tablet.
    Professioneel contact houden met uw relaties
    In uw portal kunt u alle documenten digitaal bewaren. Desgewenst kunt u documenten of bestanden delen met uw relaties via een simpele muisklik. Zonder datalimiet en veiliger dan via email.
    Intensief gebruik gewenst ?
    Als u wilt kunt u deze faciliteit zelfs inclusief uw eigen huismerk en onderhoudscentrum ontvangen. Een uniek maar betaalbaar bedrijfsnetwerk met uw eigen professionele uitstraling.

    Desgewenst faciliteren wij uw onderneming geheel
      + emailadres(sen)
      + voor u (volledig) ingericht computer (ca 2 weken levertijd)
      + ingericht mobiel of tablet (ca 2 wekeen levertijd)
      + maatwerk bij extra wensen

    Nog meer informatie over onze Portal     


    Persoonlijke toelichting of demonstratie ?