Heeft u een ad hoq opdracht, eenmalig project voor uzelf of als uw opdracht waardoor u tijdelijk personeel of een specialist nodig heeft? Als 'freelancer', detachering of ZZP-er ?  Wij, of via ons netwerk kunnen vaak een oplossing voor u vinden.
Wij noemen een aantal voorbeelden ...

Er zijn vele voorbeelden denkbaar waarbij u tijdelijk personele ondersteuning voor administratieve werkzaamheden nodig heeft. Een inhaalslag voor ontstane achterstand, u veranderd van software-pakket, u wilt simpelweg uw archief op orde brengen? Een paar willekeurige voorbeelden waar uzelf niet aan toekomst maar ook niet kiest voor het aannemen van personeel.
Misschien komt een interessant project voor uw onderneming op uw pad. Maar het is een eenmalig project, zonder verwachtingen daarna. Of het nu voor uw kantoortaken of op de werkvloer een tijdelijke personeeelsbehoefte betreft, wij, of relaties binnen ons netwerk kunnen wellicht een oplossing bieden zonder dat uzelf personeel hoeft aan te nemen.
ICT kan een autmatiseringsproject voor uw eigen onderneming betekenen, of bijvoorbeeld het inrichten van een goede website. Het betreft hiet vertrouwelijke taken die u liever niet uitbesteed, maar zelf wilt begeleiden. Ook hier kunnen wij vaak personele ondersteuning voor u bewerkstelligen.
Uiteindelijk afhankelijk van uw wensen en behoeften. Diverse mogelijheden, ondernmeer:

- Tijdelijk administratief personeel (Wij voldoen aan de WAADI-eisen hiervoor);
- Tijdelijke begeleiding op uw locatie door specialist (als project overeenkomst of freelance);
- ZZP-opdracht waarbij vereisten en model-overeenkomst voor u worden verzorgd.

Bent u van mening een zinvolle bijdrage te kunnen leveren binnen dit netwerk? Wij houden ons aanbevolen, maar maken wel een strenge voorselectie zodat wij zekere weten dat opdrachten naar relaties naar volle tevredenheid zullen verlopen. Het gaat hierbij om aavullende diensten en producten voor MKB ondernemingen. Advocatuur, notarissen, vertaalbureau's zijn voorbeelden van aanvullende diensten. Horeca leveranciers, kantoorbenodigdheden zijn voorbeelden van aanvullende produkten voor het MKB relatiebestand.
Ons voordeel is een meerwaarde aan dienstverlening, uw voordeel de mogelijkheid uw diensten of producten aan te bieden binnen uw doelgroep.

Hoe werkt het?

De dienst is niet gebaseerd op licentiegelden of vergoeding voor gerealiseerde leads.
De voorwaarden voor deelname zijn even simpel als helder:
a- Wij selecteren of uw diensten of producten geschikt zijn binnen ons netwerk;
b- De kosten per jaar zijn vanaf 75,-- euro per jaar (excl. btw). Dit is afhankelijk van de optie die gekozen wordt.

Grofweg bestaan de mogelijkheden:
a- U meldt zich bij ons aan. Wanneer behoefte aan uw service bestaat zullen wij het contact voor u leggen;
b- Uw aanvullende dienst wordt opgenomen in onze zoekmachine (met name geschikt voor ZZP-ers met dienstverlening);
c- Uw productaanbod wordt opgenomen in onze zoekmachine. Direct en eenvoudig vindbaar voor uw doelgroep;
d- Uw productaanbod wordt opgenomen in het adminstratief voorraadsysteem, waardoor relaties eenvoudig bestellingen kunnen plaatsen. Zij hebben hierbij de keuze voor een vaste leverancier of zoeken bij alle aangesloten aanbieders van het gewenste product.

Naarmate de totale dekking van mogelijke diensten en producten toeneemt zal onze zoekmachine een meer prominente plaats innemen op het web. De zoekoptie beschikbaar binnen het administratief systeem van onze relaties. .

Interesse of vragen ?